AUTOMATA VEVŐSZERZŐ WEBSHOPOT ÉPÍTEK

A professzionális webshop automatizmusainak hála pénzt termel akkor is, ha Ön épp mással foglalkozik, miközben gyönyörű megjelenésével nyűgözi le a vásárlókat.

DOLGOZZON A VÁLLALKOZÁSÁN, NE PEDIG A VÁLLALKOZÁSBAN

Önnek, mint webshop tulajdonosnak nagyon fontos szem előtt tartania, hogy az ideje túl értékes ahhoz, hogy operatív/adminisztratív munkával töltse el.

Ezért szokták azt mondani, hogy a vállalkozáson kell dolgozni, nem pedig a vállalkozásban.

Az online vállalkozás nagy előnye, hogy rengeteg munkát lehet automatizálni. Például elég egyszer elkészíteni a különböző promóciós kampányokat, melyek bizonyos időközönként, a látogató viselkedéséhez igazodva automatán indulnak el, és így tovább.

Röviden összefoglalva azt tudom mondani, hogy az operatív dolgokat elég egyszer megcsinálni, és az idők végezetéig ellátják feladatukat és megrendeléseket termelnek. Akkor is, ha Ön éppen alszik vagy nyaral.

Az automatizmusok által megtakarított időt így Ön nyugodtan fordíthatja stratégiai feladatok ellátására, hogy vállalkozása tovább fejlődhessen.

MIRE VAN SZÜKSÉG EGY AUTOMATA VEVŐSZERZŐ WEBSHOPHOZ?

Manapság már csak a nagy márkák tudnak úgy érvényesülni az e-kereskedelemben, hogy feltöltenek több száz vagy ezer terméket, esetleg feladnak egy-két Facebook hirdetést, és várják a bevételt.

A kisebb vállalkozásoknak a profitmaximalizáláshoz mindenképpen pontosan ki kell találniuk az érdeklőszerző, majd az őket vásárlóvá konvertáló stratégiát.

Prezentációs céllal elkészítettem egy webshopot, mely segítségével bemutathatom partnereimnek az online marketing arzenált, mely elemeit mindenképpen érdemes megvalósítani nagyjából bármilyen webshop esetén a bevételnövelés érdekében.

BEMUTATKOZIK:

A TÖBBPANELES FALI VÁSZNAKAT ÁRULÓ WEBSHOP

A WEBSHOP MARKETING ARZENÁLJA

A következőkben az alábbi ikondobozokban felsorolt főbb funkciókra egyenként kitérek, navigáció az ikonokra kattintva lehetséges.

EGYEDI WEBSHOP MEGJELENÉS

A modern trendeket követve olyan megjelenést biztosítottam a weboldalnak, mely segít elnyerni a vásárlók bizalmát így növelve a közönség méretét.​

EGYEDI KATEGÓRIA OLDALAK

Egy kis webshop esetén a kategóriaoldalakat fontos körültekintően tálalni, hogy a limitált termékválaszték sokkal inkább az előnyünkre, mintsem a hátrányukra váljon.

KREATÍV TERMÉKOLDALAK

A legtöbb webshop termékoldalai nem nyújtanak megfelelő tájékoztatást az adott termékről és nem is keltik fel a figyelmet, emiatt könnyen elveszítik a potenciális vásárlókat.​

LETÖLTHETŐ CSALIAJÁNLATOK

Érdemes készíteni olyan témába vágó infografikát, mely értékes tudást ad át a közönségünknek (pl. fogyási tippek) e-mail címér cserébe. Ez nagyot lendít a vásárlói elköteleződésben irányunkba.

MESSENGER CHATBOT

Az oldalba chatbot került beépítésre, melyen keresztül kapcsolatba léphetnek velünk. Ezen kívül üdvözlő és értékesítési kampányokat is lebonyolít teljesen automatán.

FACEBOOK KUPON

Facebook-on keresztül elérhető akciós kupont biztosítok a vásárlóknak, mivel azon a platformon szinte mindenki sokkal aktívabb mint e-mailben.

GDPR MEGFELELŐSÉG

A webshop teljes mértékben megfelel a GDPR követelményeinek. Külön felület is létrehoztam, amin testre szabhatják a süti beállításokat, valamint kérhetik személyes adataik törlését.

VISSZAJELZÉSEK

A vásárlói bizonytalanság eloszlatásában fontos a pozitív visszajelzés. Ezt ízléses módon tálalva sokkal jobb színben tűnhetünk fel ügyfeleink előtt.

ELHAGYOTT KOSARAK

Az elhagyott vásárlói kosarak visszaszerzésében rengeteg extra profit rejlik. Átlagosan az elhagyásról értesítő e-mailek 40%-át megnyitják, a megnyitók 25%-a pedig befejezi a vásárlást. Ez drámai különbséget jelenthet a bevételben.

SZERENCSEKERÉK

A látogatók megpörgethetnek egy szerencse kereket, amivel díjakért vagy akciós kuponkódokért cserébe elkérhetjük az e-mail címüket. A nyerési esélyek és díjak is tetszőlegesen állíthatóak.

NYEREMÉNYJÁTÉK

A vásárlók regisztrálhatnak egy nyereményjátékra az e-mail címükért cserébe. A sorolás automatán történik meg, mi pedig elérjük később is a résztvevőket. A nem hideg közönség jobban fogja fogadni a promócióinkat később.

MÁSOK VÁSÁRLÁSAI

A képernyő bal alsó sarkába felúszó ablakokban megjelenítem, hogy mások éppen mit vásároltak. Ez a validáció miatt segít eloszlatni a vásárlói bizonytalanságot, tovább építi a bizalmat irányunkba.

ÜDVÖZLŐ AUTOMATIKA

Egy előre megírt e-mail automatikával üdvözlöm az érdeklődőket, melyben könnyen tudom pozicionálni a vállalkozást, és emlékezetes maradhatok. Ez a fajta utánkövetés könnyen tehet sikeressé egy sikertelen vállalkozást.

AUTOMATA PROMÓCIÓ

Azokat akiket érdekelnek a termékek de valamiért halogatják a vásárlást egy promóciós szekvenciával győzöm meg a vásárlásról, mert indokot adok, hogy miért épp most kell megvenni a terméke(ke)t.

MULTI-STEP CHECKOUT

A több lépcsőben történt checkout funkcióval a fizetési folyamatot több lépcsőre osztottam fel. Még a fizetés előtt kérem az e-mail cím megadását, így az esetleges elhagyott kosárról jóval nagyobb eséllyel fogok tudni értesítést küldeni.

EGYEDI VISSZAIGAZOLÁSOK

Ha valaki felad egy rendelést, vagy bizonyos dolgot csinál a webshopban az oldal automatán kiküld egy értesítést az információkkal. Ezek az e-mailek teljesen egyedi design-al láthatóak el, ami passzol az arculathoz.

MOBILBARÁT

Reszponzív munkálatoknak hála a mobilon és tableten vásárlók is maximális kényelem mellett adhatják le rendelésüket.

WEB BIZTONSÁG

Piacvezető prémium eszközökkel alakítottam ki az oldal vírus, betörés és spam védelmét, hogy a webshop és a vásárlók adati is biztonságban legyenek.

OLDAL GYORSÍTÁS

A mai világban rendkívül fontos, hogy a weboldal gyorsan betöltődjön, hiszen mindenkinek több böngészőablak is nyitva van, és a mobilon böngészők sem várnak.

EXIT POPUP

Sokan utálják a felugró ablakokat de egy, az oldal elhagyása előtt egy pillanattal megjelenő stílusos popup jó megoldás lehet. Ebben egy határidős ajánlatot kínálok fel a látogatónak az e-mail címéért cserébe.

EGYEDI WEBSHOP MEGJELENÉS

Egy webshop minőségét nagyban meghatározza a kinézete.

Az igényes design azt az érzést kelti a látogatóban, hogy a vállalkozás profi, jó minőségű árukat kínál, a vásárlás biztonságos.

Ezen kívül nem szabad megfeledkeznünk arról, hogy a tabletet / mobilt használók böngészését és rendelését is zavartalanná kell tenni a maximális felhasználói elégedettség érdekében.

EGYEDI KATEGÓRIAOLDALAK

Egy klasszikus soktermékes webshop kategóriaoldalai rengeteg esetben standard megjelenést követnek: egymás mellett több sorban fel vannak sorolva az ide tartozó termékek képei.

Véleményem szerint ez csak a nagy brand-eknek járható út, ahol a közönség megítélését nem befolyásolja ez a fajta megoldás.

Egy kevés termékes vállalkozás esetében például remek döntés különleges kategória oldalakat készíteni, mely emlékezetessé teszi a honlapot és eltereli a figyelmet a limitált választékról, miközben kiemeli a tételek előnyeit.

KREATÍV TERMÉKOLDALAK

Sok webshop esik abba a hibába, hogy nem nyújt megfelelő tájékoztatást a termékeiről.

Egy vevőnek sokkal könnyebb a vásárlás mellett dönteni, ha termékoldalunk a fejében játszódó kérdésekre választ ad, ezzel oszlatva el az esetleges kétségeket.

A termékoldalak alján több fülből álló felületen adok részletes információt a termék minden fontos tulajdonságáról.

LETÖLTHETŐ CSALIAJÁNLATOK

Statisztikákkal bizonyított, hogy az embereknek csak az elenyésző százaléka vásárol rögtön. Ehhez a legtöbb esetben erős elköteleződésre van szükség az adott vállalkozás iránt.

Jó stratégia, ha biztosítunk egy ingyenesen letölthető ajándékot, ami hasznára válik leendő vásárlónknak, mivel ezért cserébe elkérhetjük az e-mail címét.

Így a későbbiekben elérhetjük ajánlatainkkal, valamint az ajándéktól már elköteleződöttebb felénk a vásárló, hisz mi vagyunk azok akik “már valamennyiben segítettek megoldani az Ő problémáját”.

Mivel a minta webshopban jelenleg nincs ilyen ajánlat, ezért az illusztráció a saját weboldalamon lévő ebook letöltést ábrázolja.

MESSENGER CHATBOT

A Messenger Chatbot-ról egész napos marketing konferenciákat lehetne tartani (és tartanak is), valamint a My Wall Design életében is fontos szerepe van:
  • Az érdeklődők jobban szeretnek a chaten keresztül kérdezni az egyszerűsége miatt.
  • Automatizmusokkal felajánlok egy akciós kupont az ÁLTALA választott termékre.
  • Pár nap múlva a chatbot magától ráír Facebook-on az érdeklődőre és speciális akciós ajánlatot kínál.
  • Üzenetekben küldhetünk képeket, videókat, mémeket, melyektől oldottabb lesz a vásárló.

FACEBOOK KUPON

Működésében ugyan azok igazak rá, mint a Chatbot-ról szóló szekcióban.

Itt azonban a látogató maga igényelheti a kupont egy gombra kattintva, amit Facebook Messengerben fog megkapni.

A továbbiakban szintén automatizmusokkal adok ajánlatok az érdeklődőnek a Messengeren, de akár személyesen is felkereshetem.

GDPR MEGFELELŐSÉG

A webshopot felkészítem a GDPR szabályozásainak való megfelelésre. Napjainkban az adatvédelem kiemelt fontosságú témává vált, így fontos betartani az idevágó előírásokat:

  • Cookie-k használatra figyelmeztető üzenet a weboldal első megnyitásakor. A beállítások segítségével a látogató szabályozhatja a Cookie-k fogadását / elutasítását.
  • A felhasználóknak bele kell egyezniük személyes adataik megadásába, mielőtt azokat a rendelkezésünkre bocsátanák.
  • A látogatók egy speciális felületen kérhetik adataik törlését, a szabályozásnak megfelelően.
  • Saját Cookie Nyilatkozat.
  • Saját Adatvédelmi Nyilatkozat.

VISSZAJELZÉSEK

A vásárlói bizonytalanság eloszlatásában fontos a pozitív visszajelzés. Ezt ízléses módon tálalva sokkal jobb színben tűnhetünk fel vásárlóink előtt.

A vásárlók véleményét egy külön rendszerben kezelem, és a webshop bármely részén megtekinthetőek a bal oldalon lebegő “Vélemények” gomb megnyomásával.

A visszajelzéseket lehetőség van jóváhagyni és elutasítani, extrém eseteben cenzúrázni.

ELHAGYOTT KOSARAK

A Forrester új felmérése szerint a vásárlást félbehagyók 21%-a szeretné megőrizni kosarában a termékeket a vásárlás későbbi folytatása miatt.

Mindeközben az online vásárlók 65%-ára igaz, hogy a vásárlás megkezdése után csak egy vagy többel nappal később adják le a rendelést.

Ha gyorsan szeretnénk növelni a konverziókat, akkor az elhagyott kosarak visszaszerzése egy remek lehetőség a gyors profitnövekedésre.

A My Wall Design esetén két e-mail kiküldésével teszem ezt meg, de használhatnék Facebook hirdetést is.

SZERENCSEKERÉK

A szerencsekerék egy újabb lehetőség a közönségünk építésére és az e-mail címek gyűjtésére.

A látogató pörgethet egyet a keréken, és az általunk megadott nyeremények közül kaphat valamit.

A különböző díjak megnyerésének valószínűséget beállíthatjuk, a díj átvétele pedig az e-mail cím megadása után történik.

Én a felugró ablakhoz képest egy jobb megoldásnak tartom, mivel a vásárlók is jobban élvezik ha játszhatnak a díjért.

NYEREMÉNYJÁTÉK

Szintén egy módszer a listáink és a bevételünk növelésére, ahogy a korábbiak is.

Itt egy kérdésre kell válaszolniuk a jelentkezőknek, majd a helyes megfejtést adók között a rendszer automatán kisorsolja a nyertest.

Igazi előnye abban rejlik, hogy akik neveztek azok ezzel kifejezték érdeklődésüket az adott termék iránt.

Emiatt a vesztesek megkeresése egy 10 / 15%-os kedvezménnyel nagyon magas megtérülést hozhat, hiszen itt olyan emberek vásárlási halogatását kell legyőzni, akik már eleve feltették a kezüket a termékért.

MÁSOK VÁSÁRLÁSAI

A My Wall Design webshopot böngészve bizonyos időközönként felúszik a bal alsó sarokba egy kis ablak, hogy ki és mit vásárolt?

Ez a megoldás webshopunk és termékeink társadalmi elfogadottságát erősítik, hiszen “ha más is megvette, akkor ez egy jó üzletnek tűnik”.

Elárulom a titkot, a felugró ablakban lévő információ nem kell, hogy valós legyen (de úgy is beállítható). Pontosan paraméterezhető, hogy mikor és milyen információ jelenjen meg az ablakban.

ÜDVÖZLŐ AUTOMATIKA

Fel kell készülnünk arra, hogy a legtöbb ember nem fog első látogatáskor vásárolni. Az utánkövetés az, ami egy 0-s eredményű webshopot masszívan profitábilissá tud tenni.

Ha nem gyűjtünk feliratkozókat, ha nem küldünk nekik időnként olyan tartalmat, ami újra és újra bizonyítja, hogy érdemes foglalkoznia a vállalkozásunkkal, akkor könnyen lehet, hogy örökre abban a fázisban maradunk a fejükben, hogy “érdekes ugyan, majd VALAMIKOR vásárolok tőle valamit”. Ez nyilván az örökkévalóságig, vagy elfelejtésig húzódik.

Az első pár nap a lehetőség, hogy megragadjuk az érdeklődők figyelmét, helyesen pozícionáljuk számukra a vállalkozásunkat és emlékezetesebbé tegyük magunkat.

Egy jól megírt üdvözlő automatikával pontosan ezt tettem meg a webshopban. A szekvenciát csak egyszer kellett elkészítenem, az új érdeklődőt megjelenése pedig nem jár semmilyen plusz munkával részemről.

AUTOMATA PROMÓCIÓ

Ahogy halad egy vállalkozás, egyre több esetben látni, hogy gyűlnek az olyan feliratkozók, akiket érdekelnek a termékek, akiknek tetszenek az ajánlatok, de nem vásárolnak, mert a “majd valamikor” fázisban vannak.

Sok vásárlás csak azért nem történik meg, mert az emberek fejében ott van a “miért most vásároljak, amikor jövő hónapban is meg tudom venni?” gondolata.

Ez az egy apróság, hogy van egy határidő, óriási különbséget tud jelenteni, még ha csak egy egészen kis kedvezményt is vállalunk, mert akkor már meg van válaszolva a “miért pont most?” kérdés.

Ezért fontosak a promóciók/kampányok, amikor készítünk egy fókuszált időszakot, ami azt sugallja, hogy “most van az idő vásárolni”.

A My Wall Design webshop-ban ilyenkor adok egy kedvezményes kupont, megosztok egy influencer-ajánlást, összegyűjtöm a kiemelt termékeim hasznait és pozitív visszajelzéseit, és a legfontosabb: megszabok egy határidőt.

MULTI STEP CHECKOUT

A multi step checkout azt jelenti, hogy a fizetés folyamatát kisebb lépésekre osztom fel.

Ez a dolog opcionális egy webshop-ban.

Én főleg arra használom, hogy a vásárlónak a fizetés megkezdésénél egy jól látható bejelentkezési lehetőséget biztosítsak egy kis kedvezményért cserébe.

Ezzel szeretném rávenni, hogy megadja az e-mail címét, és értesíteni tudjam az esetleges kosár elhagyásról.

EGYEDI VISSZAIGAZOLÁSOK

A webshopban a legtöbb dolog teljesen automatán történik, ide tartoznak a vásárlóknak szánt levelek kiküldése is.

A webshopban történt bármilyen fontos interakcióról e-mailt kap a vásárló, mint például: rendelés visszaigazolása, fizetés visszaigazolása, számla keletkezése, stb.

Nagyon fontos: ahogy minden esetben, itt is igaz, hogy az e-maileket csak egyszer kellett elkészítenem, és visszavonásig teszik a dolgukat.

MOBILBARÁT

Manapság az internetes böngészések döntő többsége valamilyen hordozható eszközről történik a HubSpot legújabb statisztikái szerint.

Emiatt megkerülhetetlen, hogy egy honlap tökéletes képet adjon magáról bármely méretű kijelzőn.

A webshop megjelenését optimalizáltam asztali monitor, notebook, tablet és mobiltelefon kijelzőkre is.

Úgy gondolom, hogy ennek hiányában a legtöbb vásárló szemében nagyot romlana a weboldal elfogadottsága, hiszen “még mobil változata sincs az oldalnak…”.

WEB BIZTONSÁG

Mindig is büszke voltam rá, hogy az általam készített weboldalak biztonsági megoldásai nem merülnek ki abban, hogy felteszem az összes ingyenes bővítményt.

100%-os védelem természetesen nem létezik, de merem állítani, hogy talán a legjobb prémium eszközöket használom a My Wall Design webshop védelmének érdekében is, melyeket folyamatosan frissítek.

  • Piacvezető biztonsági bővítményeket használatok.
  • A legnépszerűbb spam szűrő szolgáltatásokat integrálom.
  • Automatán készítek biztonsági mentéseket.
  • SSL tanúsítványt használatok a biztonságos adatátvitel érdekében.

Így saját, és vevőim adatai is biztonságban vannak.

OLDAL GYORSÍTÁS

A mai világban rendkívül fontos, hogy a weboldal gyorsan betöltődjön, hiszen mindenkinek több böngészőablak is nyitva van, és a mobilon böngészők sem várnak.

A sebességnövekedés érdekében több intézkedést is tettem. Például:

  • Körültekintően választottam tárhelyszolgáltatót.
  • Minőségi kódolással elkészített eszközöket használatok.
  • A médiaelemek méretét optimalizáltam.
  • Technikai szempontból is optimalizáltam a webshopot.

EXIT POPUP

A popup olyan felugró ablak, amiben valamilyen kedvezményért cserébe el tudjuk kérni a vásárlónk e-mail címét a weboldalunkon.

Ezt mint egy “apró utolsó fegyvert” használom, mivel a My Wall Design shop-ban a felugró ablak csak akkor jelenik meg, ha a látogató el akarja hagyni az oldalt.

A popup-okkal okosan kell bánni, mivel az emberek nagy részét rendkívül zavarják a minden irányból előugró ablakok.

Nagyrészt emiatt ez az egyetlen ilyen megoldás amit alkalmaztam, mint plusz feliratkozó gyűjtő opció.

MENNYIBE KERÜL EGY WEBSHOP?

Áraim nagyban függnek attól, hogy az adott webshop-ba Ön milyen folyamatokat, illetve milyen automatizmusokat szeretne integrálni.

ÜZEMELTETÉS

Havi karbantartás
Ft 24990-tól
  • Havi karbantartások
  • Termékoldalak karbantartása
  • Biztonsági mentések elkészítése
  • Frissítések elvégzése
  • Vírus és betörésvédelem felügyelete
  • Bug-ok javítása
Javasolt

TÖBBTERMÉKES

Klasszikus több termékes shop
Ft 249990-tól
  • Főoldal + tetszőleges számú kategória és termékoldal
  • Prémium eszközök használata
  • Egyedi tervezésű layout
  • SSL tanúsítvány aktiválása
  • Szövegezési segítség
  • Marketing automatizációs megoldások integrálása
  • Külső szoftverek használata és oktatása
  • Vírus és betörésvédelem kialakítása
KLASSZIKUS

KEVÉSTERMÉKES

Egy-két terméket kínáló shop
Ft 199990-tól
  • Főoldal + minden terméknek külön kidolgozott landing oldal
  • Prémium eszközök használata
  • Egyedi tervezésű layout
  • SSL tanúsítvány aktiválása
  • Szövegezési segítség
  • Marketing automatizációs megoldások integrálása
  • Külső szoftverek használata és oktatása
  • Vírus és betörésvédelem kialakítása
LANDING

KÉRJEN INGYENES VISSZAHÍVÁST!

Igényeljen ingyenes visszahívást amennyiben úgy érzi, hogy elképzeléseit és kérdéseit inkább szóban szeretné megbeszélni